Ahoj, po určité době je fajn dát čas od času informace o stavu projektu a vzhledem k tomu, že Timotej__ byl tak hodný a napsal tuto hezkou zprávu, tak jdem na to.

Celkově 149 zvědavců (odfiltrováno o adminteam Minecore a několik testovacích účtů) se přišlo podívat na nové lobby pvpcraftu.
+———-+
| count(*) |
+———-+
| 149 |
+———-+
1 row in set (0.001 sec)
Ze 149 zvídavých hráčů k nám na discord.pvpcraft.cz přišlo 41 lidí. Z těchto 41 hráčů jsme 6 uvítali do kanálu, ve kterém průběžně řešíme věci okolo serveru. Od dotazů, co vlastně bude, až po nové stavby.
Co máme nyní hotové
V současné době je ready lobby, postoupili jsme také s výběrem stylu spawnu pro PVP a hlavně máme rozhodnuté featury, jaké na serveru budou a které naopak vynecháme. Hlavně díky odpovědím z formuláře, který jsme hodili mezi PVPčkaře a všichni měli příležitost se vyjádřit.

Kam se chceme posunout
Rádi bychom do konce poloviny roku měli hotový spawn na PVP včetně pluginpacku, který nyní ladíme na aktuálně nejnovější verzi Minecraftu. Uvidíme, jak to budeme stíhat, řešíme to ve volném čase a zatím nikdo z původní skvadry (ani z hráčů z období 2020-2021) nepřidal ruce k dílu. Tímto ale děkujeme OG pvpcrafťákům, kteří nám poskytli docela fajn feedback i rady do budoucna.
Timotějův feedback
Za zveřejnění z naší strany stojí hlavně dva screenshoty, které se týkají toho, jaký přístup k serveru volíme my a jaký Timothy Majsky. Minecore byl, je a bude komunitní server a vzhledem k tomu, že se nám podařilo koupit i doménu PVPCraft, tak tuto filozofii přejímá i tento projekt.

Za server platím, investuji do něj čas i peníze. Tak se pozná dlouhodobě udržitelný komunitní projekt.

Ano, Minecore je koníček, je to volonočasová aktivita, kdy členové naší komunity resp. adminteamu řeší společně věci na serveru a posouváme ho dál.
Minecore není byznys, od začátku 2011 jsem to označoval jako komunitní server a taky to tak bude i do budoucna. To, že to někdo není ochoten si připustit a nedává mu to smysl, není náš problém.
Ne každý server musí jet p2w, ne každý server se musí dělat s vidinou napakovat se, pak to vypnout a rozjet jinde na jiné doméně.
Chceme hráčům hlavně dát prostor k solidní hře, chceme s nimi normálně komunikovat a společně tvořit.